Ponad pół roku funkcjonowania w warunkach niegasnącej epidemii zupełnie zmieniło rzeczywistość zdecydowanej większości ludzi na świecie. Obawy o bezpieczeństwo oraz ustanowione regulacje spowodowały wytworzenie nowych zachowań, które pomału stają się nawykami. Szczególnego znaczenia nabrały kwestie dbania o czystość przestrzeni, w których przebywamy każdego dnia. Jak każda firma, HAKO POLSKA musiała wypracować nowe sposoby funkcjonowania, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim Klientom i Pracownikom.
Od samego początku pojawienia się zagrożenia firma HAKO POLSKA stara się wyjść naprzeciw potrzebom swoich Klientów, którzy na co dzień dbają o profesjonalne utrzymanie czystości ogromnej ilości obiektów w Polsce. Oprócz dostarczania rozwiązań produktowych (np. Hako Sanitizer – umożliwiający sprzątanie i dezynfekcję w jednym cyklu pracy), Hako dba o bezpieczeństwo podczas kontaktu z Klientami, tak aby proces sprzedaży, pokazów, szkoleń oraz ewentualnych wizyt w siedzibie firmy lub w oddziałach (które zostały ograniczone do niezbędnego minimum) były jak najbezpieczniejsze. Wszyscy pracownicy serwisu, doradcy handlowo-techniczni i pracownicy na co dzień pracujący w oddziałach Hako wyposażeni zostali w środki ochrony osobistej a maszyny biorące udział w pokazach lub przekazywane po naprawie serwisowej oraz w procesie sprzedażowym są czyszczone i dezynfekowane. Pomieszczenia serwisowe firmy Hako są również regularnie odkażane.
Zespół HAKO POLSKA dostarcza wszelkich starań, aby funkcjonowanie firmy i obsługa Klienta przebiegała w niezakłócony sposób, a wszystko odbywało się sprawnie tak, aby w wyjątkowej sytuacji epidemiologicznej dostarczać rozwiązania pomagające dbać o czystość. Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązania wspierają branżę czystościową w zapewnianiu codziennego bezpieczeństwa. Maszyny Hako sprawdzają się w codziennej pracy m.in. w sklepach, gabinetach lekarskich, szpitalach, na stacjach benzynowych oraz w halach magazynowych. Zbiorniki antybakteryjne szorowarek i możliwość mycia oraz dezynfekcji w jednym cyklu pracy znacznie ułatwiają skuteczne utrzymanie czystości w pomieszczeniach, z których każdego dnia korzysta wiele osób.
HAKO POLSKA cały czas skupia się na utrzymaniu najwyższego poziomu usług serwisowych. Nad sprawnym funkcjonowaniem maszyn czuwa ponad 40 serwisantów w całym kraju. Stacjonarne punkty serwisowe znajdują się w oddziałach Hako w największych miastach w Polsce, natomiast serwisanci lotni naprawiają maszyny na terenie całego kraju. Firma zwiększyła także w ostatnim czasie zespół handlowy. Trzech nowych specjalistów jest do dyspozycji Klientów na obszarach środkowej i północnej Polski.